Wednesday, 30 April 2014

WOYWW 256

Hi everyone!!  I didn't make it last week as I had wonderful unexpected visitors!!  One of my bestest friends, her beautiful daughter and exchange student from Denmark that they are hosting, came for a visit to my fair town and we had the best fun. Just one of those uplifting times :-).  I hope that you all had a fantastic Easter.

Without further ado here is the desk shot....
I haven't got a lot to show this week, but I am working on a few things, that I will show at a later date.

I don't know why the top photo came out like this as it is not this way up in my photos lol! But at least you can see what I have been doing with a canvas.  I have fallen in love with Lindy's Stamp Gang sprays and mists.  I have used them over the entire canvas which has modelling paste and serviette work on it and I just LOVE the effect that I have gotten!!  The photo below the canvas shot are all the sprays and magical paint pots that I have bought...hehe I have been a naughty girl!  What fun I am having with them and if you want to check them out for yourselves here is the link http://www.lindystampgang.com/.

Well that's me for another week and now off to Julia's over at Stamping Ground to go around the world's arty/crafty desks :-).  See you next time.

Cheers

Janene xx 


Wednesday, 16 April 2014

WOYWW 254!

Hi again!!  I say it everytime but it is sooo true that time is flying!  I hope that you all had a great week.  I have been busy and had a great Art Journal class last Friday and it was wonderful to hear some of the ladies say that it was the best class ever...warmed this ole' heart of mine it did :-).

Well no more prattling on...which I am good at...here is my desk for this week.
I am playing around with some mop up pages and just having a little..strike that...a lot of fun! And of course the lovely mess that goes with playing.  Lol you should see my hands!!
When I was doing the sample for the class last Friday which I showed in last weeks WOYWW, I was also trying to get a 9"x 12" canvas finished to show them as well....huh that didn't get done....but now I have it finally completed, I thought that I would share with you :-).

That's me for this week and now I am off to our lovely leader Julia at Stamping Ground and check out as many desks as I can this week.

Cheers

Janene x

Wednesday, 9 April 2014

WOYWW 253

Wow!!  Another week gone and it is now the 9th of April....this year is just whizzing by!!  How are you all this week?  I hope that you have been able to have some arty/crafty time :-).  I have come to discover that if I do not spent time in my art/craft area...I am not the nicest person, as it keeps me....hmmm shall I say 'sane' lol!
These are my desk shots this week and you can see how messy it is!

The next photo is a sample that I started and had on my desk shot last week and said that I would show you the finished page this week.  I will be doing this for the next art journal class this Friday.
I am in an Australian art journal swap with 15 women and I have just finished a page in the 2nd journal that I have received.  The theme of this journal is 'Oriental'...had some fun thinking up a page for that, but I did and this it it :-)!
Hope you all have a great week and now I am off to Stamping Ground to visit with Julia and check out all the wonderful desks this week.  Take care.

Cheers

Janene x

Wednesday, 2 April 2014

WOYWW 252

Hello everyone!!  I am finally back on the net, my wonderful brother built my new computer to how I wanted it and came and set it up last weekend.  I am soooooo glad to have a decent computer again.  The last one just died about 3 weeks ago, but we had been nursing it along.  But all good now...I feel like I got my right arm back lol!!

What have all you gals and guys been up to?  I will be doing a lot of checking out later ;-).  Last weekend we had Craft Alive in town and I was demoing for the craft store that I do the Art Journal classes at.  It was a lot of fun and when I looked around...oh my... did I spend heaps!!  I was only supposed to do a demo for 2 hours on the 2nd day but for some reason it ended up being 3 hours...I couldn't believe it.  They say that times flies when you have fun...and it is true!! :-).

Here is my desk for this week starting the sample for the next class on the 11 April.  I got the idea from Finnabair...I just LOVE her work.

Not very interesting yet I know, but I will show you the finished samples next week.  The next photo are just some of the stash that I have bought in the last couple of months..

.....oh dear no wonder I can't save any money hehe.

The next photos are the samples that I did for the last Art Journal class on the 14 March, which was what was on my desk shot  in WOYWW 248.

Now off to see our lovely leader over at stampingground and check out some desks from across the world. Looking forward to seeing you all again!  Wishing you a wonderful  art/crafty week :-)                                                                                                                                                           
Cheers

Janene xx